7 تا از بهترین هتل‌های ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه و از آن شهرهاست که بخش بزرگی از توریست‌های ترکیه را به خود اختصاص داده‌اند. رونق صنعت توریسم در ازمیر باعث شده هتل‌های بسیاری، از هتل‌های لوکس و گران‌قیمت تا هتل‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌تر، در آن ساخته شوند. اطلاع از امکانات، موقعیت مکانی و ویژگی‌های هتل‌های ازمیر می‌تواند در انتخاب بهترین گزینه، با توجه به شرایط، بودجه و سلایق هر فرد موثر باشد و به‌همین علت در این نوشتار نگاهی به بهترین هتل‌های ازمیر خواهیم داشت.

بهترین هتل‌های ازمیر

1- هتل سوئیس‌اوتل بویوک افس (Swissotel Buyuk Efes hotel)

بهترین هتل‌های ازمیر

هتل 5 ستاره‌ی سوئیس‌اوتل (سوئیسوتل) بویوک افس ازمیر مشرف به تفریحگاه کوردون در دریای اژه و در مرکز شهر واقع شده است. این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ازمیر است و این از همان ورودی هتل و مجسمه‌ی «مردی سوار بر اسب» اثر هنرمند مشهور کلمبیایی فرناندو بوترو کاملاً مشهود است.

فاصله‌ی هتل سوئیس‌اوتل بویوک افس با بعضی از نقاط شهر ازمیر به‌صورت زیر است:

  • میدان جمهوریت: 200 متر
  • مرکز خرید کوناک پیر: 700 متر
  • موزه‌ی آگورا: 1 کیلومتر
  • موزه‌ی آتاتورک ازمیر: 1 کیلومتر
  • برج ساعت: 1.1 کیلومتر
  • فرودگاه عدنان مندرس: 14.8 کیلومتر

رستوران‌های متعدد با منوهای متنوع شامل غذاهای حلال، وگان، گلوتن‌فری و غذاهای مخصوص کودکان، مجموعه‌ای از 800 شاهکار هنری از سراسر جهان، فضای مدرن ورزشی شامل امکانات ایروبیک، تورهای دوچرخه‌سواری، تجهیزات تنیس، تنیس روی میز و موسیقی زنده از امکانات پرطرفدار این هتل هستند.

مرکز همایش‌ها، خدمات حرفه‌ای زیبایی و سلامت و حمام ترکی، امکانات ورزشی متنوع، پارکینگ رایگان، وای‌فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، خودپرداز و تبدیل پول، باغ و تراس در فضای آزاد، نگهداری از چمدان‌ها، فرانت‌دسک 24 ساعته، سرایداری و نگهبانی، راهنمای تور، فروشگاه، کرایه‌ی خودرو و خدمات مخصوص افراد کم‌توان از جمله دیگر امکانات هتل سوئیس‌اوتل بویوک افس هستند. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و البته ترکی صحبت می‌کنند.

Swissotel Buyuk Efes هتل

پذیرش هتل سوئیس‌اوتل بویوک افس هر روز از ساعت 2 بعدازظهر و تسویه تا ساعت 12 بعدازظهر است. هتل از کودکان زیر 5 سال هزینه‌ای برای تخت‌خواب اضافه‌ی کودک دریافت نمی‌کند و تمامی کودکان بالای 13 سال به‌عنوان بزرگسال درنظر گرفته می‌شوند. قابل‌ذکر است که حیوانات خانگی در این هتل پذیرش نمی‌شوند.

آدرس هتل سوئیس‌اوتل بویوک افس ازمیر:

  • Gaziosmanpasa Bulvari No: 1, Izmir 35210 Turkey

شماره‌تلفن هتل سوئیس‌اوتل بویوک افس ازمیر:

  • +90 232 414 0000

 

 


بیشتر بخوانید: وضعیت صنعیت در ترکیه و فرصت‌های صنایع ازمیر


 

 

2- هتل یوفوریا اژین ریزورت اند اسپا (Euphoria Aegean Resort and Spa hotel)

بهترین هتل‌های ازمیر

هتل 5 ستاره‌ی ساحلی یوفوریا اژین ریزورت اند اسپا ازمیر در محله‌ی سیگاجیک بین ازمیر و کوش‌آداسی واقع شده و اگرچه فاصله‌ی نسبتاً زیادی با فرودگاه عدنان مندرس ازمیر دارد، به‌علت داشتن ترانسفر فرودگاهی و امکانات بسیار خوب موردتوجه بسیاری از مسافرانی قرار می‌گیرد که به این شهر سفر می‌کنند.

این هتل دارای ساحل اختصاصی با امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی برای تمامی مسافران با شرایط و علایق مختلف است و به‌ویژه پارک آبی و استخرهای سرپوشیده و روباز آن از مهم‌ترین عوامل جذب مسافران هستند.

هتل یوفوریا اژین ریزورت اند اسپا دارای بیش از 400 اتاق و سوییت است که با ویوی دریا یا استخر هستند و بعضی نیز درون طبیعت قرار دارند. اتاق‌های هتل یوفوریا اژین ریزورت اند اسپا، بسته به نوع اتاق دارای امکاناتی همچون مینی‌بار، سیستم تهویه‌ی مطبوع، دوش و وان حمام، وای‌فای رایگان، سشوار، تلویزیون، بالکن اختصاصی، خدمات اتاق، نظافت، کاناپه، تخت‌خواب، کمد، جارختی، تلفن و اتاق پذیرایی مجزا هستند.

بهترین هتل‌های ازمیر

اقامت‌کنندگان در این هتل به خدماتی مانند پارکینگ رایگان اختصاصی، استخر، جکوزی، سونا، حمام، زمین تنیس، باشگاه ورزشی، رستوران، کافه، بوفه‌ی صبحانه، صبحانه‌ی رایگان، وای‌فای، امکانات مخصوص و خدمات نگهداری از کودکان، اسپا، مرکز تجاری، نگهبانی و سرایداری، چتر و صندلی آفتاب، خشکشویی و اتوکشی، فرانت‌دسک 24 ساعته، فروشگاه، نگهداری از چمدان‌ها، ترانسفر فرودگاهی و کرایه‌ی خودرو دسترسی دارند.

آدرس هتل یوفوریا اژین ریزورت اند اسپا:

  • 5QWG+Q2 Sığacık, Sığacık Mahallesi, Seferihisar/İzmir, Turkey

شماره‌تلفن هتل یوفوریا اژین ریزورت اند اسپا:

  • +90232 335 53 00

3- هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک (Wyndham Grand Izmir Ozdilek)

هتل‌های معروف ازمیر

هتل 5 ستاره‌ی ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک، از هتل‌های معروف ازمیر است و در مرکز این شهر واقع شده‌است. خدمات و امکانات بسیار خوب این هتل باعث می‌شوند بسیاری از مسافران آن را برای اقامت طی سفرشان انتخاب کنند، هرچند فاصله‌ی آن با مراکز مهم ازمیر نسبت به هتل‌های واقع‌شده در مرکز شهر بیشتر است. فاصله‌ی هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک با بعضی از مهم‌ترین مراکز شهر ازمیر به‌صورت زیر است:

  • مرکز خرید آگورا: 2.7 کیلومتر
  • مرکز خرید ماویباهچه: 7.8 کیلومتر
  • کارشیایاکا آرنا: 7.9 کیلومتر
  • میدان کناک: 8.3 کیلومتر
  • برج ساعت ازمیر: 8.4 کیلومتر
  • میدان جمهوریت: 9.1 کیلومتر
  • فرودگاه عدنان مندرس: 16.5 کیلومتر

هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک دارای 3 استخر سرپوشیده و 4 استخر روباز با امکانات متنوع است و مسافرانی که در هتل اقامت دارند می‌توانند به‌صورت رایگان از این استخرها استفاده کنند. دو رستوران Brasserie و Carême با منوی غذایی متنوع از مهمانان پذیرایی می‌کنند و گذشته از این، رستوران دارای اسنک‌بار، بار، امکان سرو صبحانه در هتل و سفارش غذا براساس رژیم غذایی خاص است.

هتل Wyndham Grand Izmir Ozdilek

مرکز اسپا، تجهیزات و امکانات ورزشی متنوع، پارکینگ، فروشگاه، خدمات مخصوص کم‌توانان، وای‌فای رایگان، تراس و باغ در فضای آزاد، سرویس اتاق، نگهبانی، سرایداری، فرانت‌دسک 24 ساعته، خشکشویی و اتوکشی و تجهیزات اداری از دیگر امکانات هتل هستند. پرسنل هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند.

اتاق‌های هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک با چشم‌انداز دریا یا کوهستان طراحی شده‌اند و دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه‌ی مطبوع، تلویزیون با شبکه‌های متنوع از جمله کانال‌های مخصوص کودکان، لوازم بهداشتی، حمام با دوش و وان، وای‌فای رایگان، کتری برقی، جارختی، کمد و پارکینگ اختصاصی هستند.

پذیرش هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک هر روز از ساعت 2 بعدازظهر و تسویه تا پیش از ساعت 12 بعدازظهر است. تمامی مسافران در بدو ورود باید 20 یورو ودیعه‌ی خسارت را به‌صورت نقدی در اختیار هتل قرار دهند.

تمامی کودکان پذیرش می‌شوند، اما حداقل سن برای پذیرش بدون همراه 18 سال است. کودکان بالای 7 سال به‌عنوان بزرگسال درنظر گرفته می‌شوند و استفاده از تخت‌خواب اصافه‌ی کودک برای نوزادان زیر 6 سال رایگان است. هتل حیوانات خانگی را پذیرش می‌کند و خدمات مخصوص حیوانات خانگی را - البته با پرداخت هزینه‌های اضافه - در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک:

  • Inciralti Caddesi No:67 Balcova, Balcova, 35340 İzmir, Turkey

شماره‌تلفن هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک:

  • +902 322 92 1300

4- هتل موون پیک (Movenpick Hotel)

هتل Movenpick

هتل 5 ستاره‌ی موون پیک در نزدیکی یکی از میادین اصلی ازمیر یعنی میدان جمهوریت قرار دارد و همین موقعیت مکانی مناسب در کنار امکانات بسیار خوب هتل گردشگردان بسیاری را جذب این هتل می‌کنند. فاصله‌ی هتل موون پیک ازمیر با بعضی از مهم‌ترین نقاط شهر به‌صورت زیر است:

  • میدان جمهوریت: 100 متر
  • مرکز خرید کوناک پیر: 700 متر
  • موزه‌ی آتاتورک: 1 کیلومتر
  • برج ساعت ازمیر: 1.1 کیلومتر
  • میدان کناک: 1.3 کیلومتر
  • کارشیایاکا آرنا: 7.2 کیلومتر
  • فرودگاه عدنان مندرس: 14.9 کیلومتر

رستوران Margaux با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی، Mistral Bar با انواع نوشیدنی در طبقه‌ی آخر و چشم‌انداز پارانومای شهر ازمیر، مرکز سلامتی Coral با انواع خدمات سلامت و آرایش، پارکینگ رایگان، استخر شنای سرپوشیده‌ی رایگان، امکان کرایه‌ی خودرو و وای‌فای رایگان در تمام نقاط هتل از جمله امکانات محبوب موون پیک ازمیر هستند. پرسنل این هتل به زبان‌های ترکی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

Movenpick Hotel

پذیرش هتل موون پیک هر روز از ساعت 2 بعدازظهر و تسویه هر روز تا ساعت 12 بعدازظهر انجام می‌شود. تمامی افراد با هر سنی پذیرش و تمامی افرادی بالای 18 سال به‌عنوان بزرگسال درنظر گرفته می‌شوند. استفاده از تخت‌خواب اضافه‌ی کودک برای کودکان زیر 15 سال رایگان است. حیوانات خانگی در این هتل پذیرش نمی‌شوند.

آدرس هتل موون پاک ازمیر:

  • Cumhuriyet Blvrd.No:138 Pasaport-Alsancak, Konak, 35210 İzmir, Turkey

شماره‌تلفن هتل موون پاک ازمیر:

  • +902 32 488 1414

5- هتل کایا ازمیر ترمال اند کانونشن (Kaya İzmir Thermal & Convention)

بهترین هتل‌های ازمیر

هتل 5 ستاره‌ی کایا ازمیر ترمال اند کانونشن هتلی نسبتاً تازه‌ساز در منطقه‌ی Balçova ازمیر است. این هتل نسبت به سایر هتل‌های لوکس ازمیر از مرکز شهر فاصله‌ی بیشتری دارد، اما امکانات خوب و به‌ویژه استخرهای مجهز آب‌گرم آن باعث شده‌اند مسافرانی که بیشتر به‌دنبال آرامش و سکوت هستند از این هتل استقبال کنند. یکی از مهم‌ترین امکانات این هتل مرکز فیزیوتراپی آن است که انواع خدمات درمانی برای بیماری‌هایی مانند روماتیسم، آسیب‌های مفصلی، فیبرومیالژیا، التهاب تاندون، مشکلات استخوانی، پارکینسون، ام‌اس، آسیب‌های ورزشی و مشکلات روانی را در اختیار مراجعان قرار می‌دهد.

فاصله‌ی این هتل از بعضی از نقاط مهم شهر ازمیر به‌صورت زیر است:

  • مرکز خرید آگورا: 2.1 کیلومتر
  • میدان کناک: 9 کیلومتر
  • برج ساعت ازمیر: 9.2 کیلومتر
  • مرکز خرید کناک پیر: 9.4 کیلومتر
  • میدان جمهوریت: 10.1 کیلومتر
  • فرودگاه عدنان مندرس: 14.4 کیلومتر

رستوران Big Chef و Kitchenette در یک‌کیلومتری هتل دارند و رستوران داخل هتل هم با منوی متنوع انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. استخر شنای روباز و سرپوشیده، مرکز سلامت و اسپا، امکانات ورزشی، کتابخانه، خدمات شست‌وشوی لباس، تبدیل پول، خدمات ویژه کم‌توانان و خدمات ویژه‌ی کودکان از دیگر امکانات هتل کایا ازمیر ترمال اند کانونشن هستند. پرسنل هتل کایا ازمیر ترمال اند کانونشن به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی صحبت می‌کنند.

هتل Kaya İzmir Thermal & Convention

پذیرش هتل کایا ازمیر ترمال اند کانونشن ازمیر هر روز از ساعت 2 بعدازظهر و تسویه‌ هر روز تا ساعت 12 بعدازظهر است. کودکان بالای 7 سال به‌عنوان بزرگسال درنظر گرفته می‌شوند و برای پذیرش محدودیت سنی وجود ندارد. کودکان زیر 2 سال می‌توانند به‌صورت رایگان از تخت‌خواب اضافه استفاده کنند. در ضمن حیوانات خانگی در این هتل پذیرش نمی‌شوند.

آدرس هتل کایا ازمیر ترمال اند کانونشن:

  • Ilica Mahallesi, Zeytin Sokak, No: 112 Balcova, Narlidere, Izmir, 35320 İzmir

شماره‌تلفن هتل کایا ازمیر ترمال اند کانونشن:

  • +90 232 238 5151

6- هتل دابل‎‌تری بای هیلتون (DoubleTree by Hilton Hotel)

بهترین هتل‌های ازمیر

هتل 4 ستاره‌ی دابل تری بای هیلتون ازمیر- به‌مثابه‌ی یکی از بهترین هتل‌های ازمیر - در منطقه‌ی کناک واقع شده است. این هتل تنها 2 دقیقه تا نمایشگاه بین‌المللی ازمیر فاصله دارد و به‌همین علت است که همه‌ساله مسافران بسیاری در طول برگزاری نمایشگاه‌ها در آن اقامت می‌کنند. این هتل همچنین به‌علت نزدیکی به بزرگراه کمربندی تنها حدود 5 دقیقه با فرودگاه و منطقه‌ی صنعتی Cigli دارد. فاصله‌ی این هتل با بعضی از نقاط مهم شهر ازمیر به‌صورت زیر است:

  • میدان جمهوریت: 600 متر
  • مرکز خرید کناک پیر: 1 کیلومتر
  • میدان کناک: 1.5 کیلومتر
  • برج ساعت ازمیر: 1.3 کیلومتر
  • فرودگاه عدنان مندرس: 14.7 کیلومتر

رستوران Smyrna در هتل با منوی متنوع شامل غذاهای ترکی و بین‌المللی از مهمانان پذیرایی می‌کند و مراکز سلامت و اسپا خدمات بهداشتی و آرایشی مختلفی را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهند. وای‌فای رایگان در سراسر نقاط هتل، پارکینگ، استخر، امکانات مخصوص کودکان، حمام ترکی، اتاق کنفرانس، خدمات شست‌وشوی لباس، ترانسفر فرودگاهی و خدمات اداری از جمله دیگر امکانات این هتل هستند. پرسنل هتل دابل تری بای هیلتون به زبان‌های انگلیسی، هلندی و ترکی صحبت می‌کنند.

هتل DoubleTree by Hilton Hotel

پذیرش هتل هر روز از ساعت 2 بعدازظهر و تسویه هر روز تا ساعت 12 بعدازظهر انجام می‌شوند. هیچ محدودیت سنی‌ای برای پذیرش وجود ندارد و هتل تمامی افراد بالای 18 سال را به‌عنوان بزرگسال درنظر می‌گیرد. استفاده از تخت‌خواب اضافه‌ی کودک برای افرادی زیر 3 سال رایگان است. هتل دابل تری بای هیلتون حیوانات خانگی را پذیرش نمی‌کند.

آدرس هتل دابل تری بای هیلتون ازمیر:

  • Ismet Kaptan Mah. 1373 Sok. No:5 Konak , Konak, 35260 İzmir, Turkey

شماره‌تلفن هتل دابل تری بای هیلتون ازمیر:

  • +90 232 402 02 02

7- Hotel 86 By Katipoglu

Hotel 86 By Katipoglu

هتل‌هایی که در بالا معرفی شدند هتل‌های لوکس ازمیر بودند، هتل‌هایی که اقامت در آن‌ها هزینه‌ی بسیاری را می‌طلبد. درصورتی‌که به‌‎دنبال اقامت در هتل‌های ارزان‌قیمت‌تر نسبت به هتل‌های فوق هستید، می‌توانید روی Hotel 86 By Katipoglu حساب کنید.

این هتل را به‌عنوان هتلی سه‌ستاره می‌شناسند، اما انصافاً امکانات خوبی دارد و به‌خصوص برای آن‌ها که به پاکیزگی اهمیت می‌دهند یکی از بهترین هتل‌های ازمیر به شمار می‌آید. جز این مورد، یکی دیگر از شاخص‌ترین ویژگی‌های مثبت این هتل موقعیت‌اش است. هتل در نزدیکی بازار کمرالتی و مسجد حصار قرار دارد، دو تا از شاخص‌ترین جاذبه‌های گردشگری ازمیر.

خوبیِ دیگر این هتل نزدیکی‌اش به ایستگاه مترو است. این هتل تا ایستگاه متروی Cankaya صرفاً 190 متر فاصله دارد و بنابراین با 2 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو برسید.

بهترین هتل‌های ازمیر

وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها، امکان صحبت به زبان‌های انگلیسی، ترکی و آلمانی، فضا برای افراد با ویلچیر، بار، باشگاه، کافی‌شاپ، رستوران، خشکشویی، مکان مختصِ سیگار، تاکسی‌سرویس، امکان اجاره‌ی خودرو و کلی مورد دیگر از جمله امکانات این هتل هستند.

آدرس:  Fevzi Paşa Bulvarı No:41/2, Waterfront, Izmir, Turkey, 35210

سخن پایانی

بخشی از بهترین هتل‌های ازمیر را با هم مرور کردیم. ازمیر به‌عنوان یکی از توریست‌پذیرترین شهرهای ترکیه، دارای هتل‌هایی متعدد، متنوع و بسیار عالی‌ست. قطعاً در سفرتان به ازمیر از وضعیت هتل‌های این شهر رضایت خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کشف ازمیر حاضر هستید؟
    شایان بهبود 
           کارگزار

[email protected]

Drag a button, link, or anything else into the icon box to place it below the text. Lorem ipsum dolor sit amet elit.

8914234 (530) 90+

Drag a button, link, or anything else into the icon box to place it below the text. Lorem ipsum dolor sit amet elit.

71 21 461 (232) 90+

Drag a button, link, or anything else into the icon box to place it below the text. Lorem ipsum dolor sit amet elit.

موقعیت مکانی
آدرس:
Refet Paşa, 5182/1 Sokak No:1 D:3, 35090 Bornova/İzmir

تلفن:
90-5308914234+

ایمیل:
[email protected]

کلیه حقوق این سایت برای شرکت بهبودهومز محفوظ می‌باشد. هرگونه کپی‌برداری ازین سایت ممنوع است.
apartmentenvelopephone-handset